Relasjonsdiagram Forsyning HNT v. 10.6
Mat/Apotekvarer/TørkLevert interneavdelingerVarer mottatt,kontrollert ogplassert på rettplassOrdremottatt/laget fraavdeling, lukket oglevert avdelingRutiner portørTransportStøttedokumenterVPLagervareVareplukkingBestilling sendt.OrdrebekreftelsegodkjentVaremottakAktiv forsyningKunde/LeverandørPrisVaretellingKontroll ogoppdatert registerSkaffevare>100 000 krSkaffevare<100 000 krForetaks-protokollSamsvar9001AnskaffelserVareankommerVareutleveringInterntransportPortørNamsosMaster DataMål:Forsyningsavdelingen HNT skal levere konkurransedyktige varer og tjenester av tilfredsstillende og avklart kvalitet tilhelseforetakets kjernevirksomhetBestillingKjerneprosesserLeveranserLedelse/styringPlan-leggeUtføreKon-trollereKorri-gereOrganisasjonens kontekst(4)Interessepartnere, Interne ogeksterne krav, Formål og omfang,SWOT-analyseLedelse (5)Kvalitetspolitikk, Org.kart,Roller/ansvar/fullmakterPlanlegging (6)VP, Kvalitetsmål, Omstillings- ogendringsprosesser, Årshjul, ROSStøtte (7)Ressurser, Kompetanse ogopplæring, Kommunikasjon,Dokumentstyring, Kontroll medregistreringerDrift (8)Kommunikasjon med kunder,InnkjøpEvaluering (9)Overvåke, måle, analysere ogevaluere, Kundetilfredshet, Internerevisjoner, LGForbedring (10)Avviksbehandling ogforbedringsarbeidHMSBeredskapMeldeportalHNT