Sikre korrekt oppretting og vedlikehold av analyser i Beaker og RoS, ved Avdeling for Laboratoriemedisin (ALM).
Gjelder ansatte i ALM som har som arbeidsoppgave å melde inn forespørsel via Hemithjelp.no ved innføring, endring eller avslutting av analyse i Beaker og/eller RoS.
Etter innføring av Beaker meldes alle behov for endringer på analyser via Hemithjelp.no av IKT-koordinator eller kvalitetsrådgiver.
Hovedreferanse:
Ingen relevant skriftlig dokumentasjon funnet, skrevet ut fra forfatters skjønn basert på sedvane.
Høring:
IKT-Koordinator i ALM
IKT-koordinator og kvalitetsrådgiver i Avdeling for Laboratoriemedisin har ansvar for å melde analyseendringer.
IKT-koordinator har ansvar for å holde denne prosedyren oppdatert.
Se: ALM-IKT-; Fordeling IKT-oppgaver
Åpne Hemithjelp.no
Klikk på «Gå til Hemit-torget»
Klikk på «Helseplattformen»
Gå til «Bestilling hos Helseplattformen AS»
Log inn i Helseplattformen kundeportal og velg «Send en forespørsel» à «Gå til skjema»
Velg «Beaker Bestilling»:
Legg inn informasjon om hva som skal endres i «Beaker bestilling», samtidig dokumenteres innmeldt ønske i Teams under HNT-A-Labpratoriemedisin - Generelt – IKT – Kvalitet - Beaker
Forfatter: |
Eva Tingstad (Overbioingeniør) |
---|---|
Godkjent av: |
Kjetil Landsem (Avdelingsleder) |
Dokumentadministrator: | Karin Pettersen (Seksjonsleder) |
Dokument-ID: | 13151 |
Gyldig fra: | 04.06.2024 |
Revisjonsfrist: | 04.06.2027 |
Oppdatert ihht endret rutine på innmelding til Helseplattformen